Es impossible deixar de pensar, però el que sí ho és, és gestionar la velocitat en que apareixen els pensaments, els podem relentitzar i descartar, i així ens fem amos de la nostra ment: Ser conscients de com aparèixen a la pantalla de la nostra ment, i sense perturbar-nos els despedim i ens tornem a centrar en el silènci que ha deixat la seva partida. Així podem seguir meditant tranquilament, sense cambiar el nostre estat de pau.
Sería interessant no tancar els ulls i fixar-els en un punt de llum (una espelma atenuada) així les vibracions mentals que s’aconsegueixen no són les de la sòn, i, també serveix per meditar quan sigui que ho necessitem, sense haver d’estar en un lloc apartat, així inclús es pot meditar en el metro fins i tot.També va bé tenir un objectiu central (un propòsit pel món, per exemple) i projectar-el amb la ment cap el món, visualitzant-ho com a llum que s’escampa pel planeta veient-ho des de l’exterior (espai).
————————————————————————————————–
Es imposible dejar de pensar, pero lo que sí es posible,es gestionar la velocidad con que aparecen los pensamientos, los podemos ralentizar y descartar, y de esta manera nos hacemos amos de nuestra mente: Ser conscientes de como aparecen en la pantalla de nuestra mente y, sin perturbarnos, los despedimos y nos volvemos a centrar en el silencio que ha dejado su partida. Así luego, podemos seguir meditando tranquilamente, sin cambiar nuestro estado de paz.
Estaría bien no cerrar los ojos y fijarlos semiabiertos, en un punto de luz (una vela atenuada), de esta manera las vibraciones mentales que se consiguen no son las del sueño y, también sirve esta práctica para meditar, cuando se necesite, sin haber de ir a un lugar apartado, así, incluso se puede meditar en el metro. También es oportuno tener un objetivo central (un propósito para el mundo, por ejemplo) y proyectarlo con la mente hacia el mundo, visualizándolo como una luz que se esparce por el planeta, observándolo desde el exterior (el espacio).
Texto: Bk Júlia
Ilustración: Ale Fawretti
Modificación: Júlia Estrems
Música: Agustina Carranza
Canción: Abre tus ojos, del álbum, el Cielo se Abre